Actualitat

Dilluns, 29 juny 2020

El SIAC repren l'atenció presencial per a empadronaments, rebuts i certificat digital

Durant l'estat d'alarma, l'Ajuntament facilita la signatura digital a distància

Pel fet que ja ha acabat l'estat d'alarma, l'Ajuntament d'Almassora torna a la normalitat en alguns tràmits que durant aquest període s'han estat tramitant a través de les peticions de la ciutadania, en el compte del correu electrònic e-ajuntament@almassora.es

A partir del 30 de juny de 2020, les persones que necessiten obtindre els següents documents:
- Certificat o volant d'empadronament
- Rebut pagat o pendent de pagament
- Certificat digital

Hauran d'utilitzar els tràmits legals reglamentaris per a obtindre'ls, és a dir, la carpeta ciutadana o el registre electrònic, a través de la web municipal, per als quals es requereix certificat digital o la sol·licitud de cita prèvia si es preté una atenció presencial en el SIAC.