Actualitat

Ocupación Pública Almassora.jpeg
Diumenge, 19 març 2023

Més de 180 persones busquen la seua plaça d’auxiliar administratiu a Almassora

El procés, obert fins al dimecres, permet al consistori incorporar a huit treballadors

L'àrea de Personal d'Almassora ja ha recollit més de 180 sol·licituds de persones interessades a participar en les fases de selecció per a huit llocs d'auxiliar administratiu en el consistori. Així mateix, el termini continua obert fins a aquest dimecres i l'Ajuntament preveu superar els 200 candidats en els exàmens. Cal recordar que el mes de febrer passat Almassora va rebre un total de 238 candidats a conserge en la primera convocatòria anual d'ocupació massiva en el municipi.


Una vegada finalitzat el procés de selecció, el consistori sumarà huit empleats a la seua plantilla que ocuparan els departaments de Serveis Socials, Contractació i el Servei Municipal de Manteniment i Logística, a més de cobrir aquelles àrees que l'equip de govern marque com a prioritat a reforçar. Les bases recullen com a condició necessària comptar amb la titulació corresponent a l'Ensenyament de Secundària Obligatòria i el nivell bàsic de la Junta Qualificadora de Coneixements Valencians.


Amb un total de 20 temes de formació, les persones interessades hauran de superar tres proves, l'última d'elles sense caràcter eliminatori serà una pràctica en valencià. Les proves començaran dins d'uns 30 dies amb el primer examen tipus test de 25 preguntes corresponents als primers 10 temes, mentre que la segona prova, també eliminatòria i amb el mateix nombre de qüestions, estarà relacionada amb les 10 assignatures restants. La tercera cita inclou un supòsit pràctic amb una nota mínima d'un cinc.


Tots aquells aspirants que superen les proves entraran en una borsa de treball i el tribunal triarà a les huit persones millor puntuades. El llistat amb les qualificacions permetrà ordenar la borsa d'ocupació amb els candidats que no han quedat entre les huit primeres places i que l'Ajuntament puga acudir en cas de renúncies. El Butlletí Oficial de la Província publicarà qualsevol novetat de la fase de selecció durant el procés.


Els futurs emprats tindran responsabilitats de caràcter mecanogràfic, de càlcul senzill, arxiu, registre, atenció ciutadana (presencial o telefònica) i similars. També hauran de tramitar i gestionar expedients, manejar aplicacions informàtiques i altres necessitats en funció del lloc que ocupen com fer costat a la resta de membres de les unitats administratives. La jornada laboral dependrà del servei al qual s'adscriguen per a realitzar les corresponents funcions.