Més de 180 persones busquen la seua plaça d’auxiliar administratiu a Almassora
L'àrea de Personal d'Almassora ja ha recollit més de 180 sol·licituds de persones interessades a participar en les fases de selecció per a huit llocs d'auxiliar administratiu en el consistori. Així mateix, el termini continua obert fins a aquest dimecres i l'Ajuntament preveu superar els 200 candidats en els exàmens. Cal recordar que el mes de febrer passat Almassora va rebre un total de 238 candidats a conserge en la primera convocatòria anual d'ocupació massiva en el municipi.
Una
vegada finalitzat el procés de selecció, el consistori sumarà huit
empleats a la seua plantilla que ocuparan els departaments de Serveis
Socials, Contractació i el Servei Municipal de Manteniment i
Logística, a més de cobrir aquelles àrees que l'equip de govern
marque com a prioritat a reforçar. Les bases recullen com a condició
necessària comptar amb la titulació corresponent a l'Ensenyament de
Secundària Obligatòria i el nivell bàsic de la Junta Qualificadora
de Coneixements Valencians.
Amb
un total de 20 temes de formació, les persones interessades hauran
de superar tres proves, l'última d'elles sense caràcter eliminatori
serà una pràctica en valencià. Les proves començaran dins d'uns
30 dies amb el primer examen tipus test de 25 preguntes corresponents
als primers 10 temes, mentre que la segona prova, també eliminatòria
i amb el mateix nombre de qüestions, estarà relacionada amb les 10
assignatures restants. La tercera cita inclou un supòsit pràctic
amb una nota mínima d'un cinc.
Tots
aquells aspirants que superen les proves entraran en una borsa de
treball i el tribunal triarà a les huit persones millor puntuades.
El llistat amb les qualificacions permetrà ordenar la borsa
d'ocupació amb els candidats que no han quedat entre les huit
primeres places i que l'Ajuntament puga acudir en cas de renúncies.
El Butlletí Oficial de la Província publicarà qualsevol novetat de
la fase de selecció durant el procés.
Els
futurs emprats tindran responsabilitats de caràcter mecanogràfic,
de càlcul senzill, arxiu, registre, atenció ciutadana (presencial o
telefònica) i similars. També hauran de tramitar i gestionar
expedients, manejar aplicacions informàtiques i altres necessitats
en funció del lloc que ocupen com fer costat a la resta de membres
de les unitats administratives. La jornada laboral dependrà del
servei al qual s'adscriguen per a realitzar les corresponents
funcions.