Actualitat

Dilluns, 28 juliol 2025

Almassora incrementa les hores de neteja de les instal·lacions esportives municipals en el nou contracte

• El regidor d'Esports, Francisco Soriano, ha explicat que hi ha una millora rellevant per l'increment, especialment, en l'apartat d'hores fixes, ja que del total de 10.426 hores anuals, 9.627 són d'esta tipologia, enfront de les 6.323 que contemplava l'anterior contracte. • Les tasques de neteja abasten al camp de futbol de Boqueres, al camp de futbol José Manuel Pesudo, al trinquet, a la pista de patinatge, la piscina coberta, la Garrofera i la pista de ciclisme.

L'Ajuntament d'Almassora posa en marxa el nou contracte del servici de neteja i desinfecció per a mantindre a punt les instal·lacions esportives municipals, l'import d'adjudicació de les quals ascendeix a 1.089.754,61 euros per al període comprés entre 2025 i 2029.

Un total de cinc empreses han concorregut al procés de licitació que ha conclòs amb l'adjudicació a l'oferta econòmicament més avantatjosa presentada per Serveo Facility Management S. a. En concret, les tasques de neteja comprenen als camps de futbol de Boqueres, al camp de futbol José Manuel Pesudo, al trinquet, a la pista de patinatge, la piscina coberta, la Garrofera i la pista de ciclisme.

El regidor d'Esports, Francisco Soriano, ha explicat que una de les millores que comporta este nou contracte de neteja és l'increment d'hores, especialment, en l'apartat d'hores fixes, ja que del total de 10.426 hores anuals, 9.627 són d'esta tipologia, enfront de les 6.323 que contemplava l'anterior contracte. “Sens dubte, el fet que hi haja més hores fixes redundarà en una neteja més bona de les instal·lacions esportives municipals”, ha assenyalat Soriano.

Soriano ha recordat que, cada vegada, és major el nombre d'abonats del Servei Esportiu Municipal (SEM), que l'any passat va aconseguir la mitjana mensual de 1.511, enfront dels 1.080 de 2022, encara que van ser 3.225 les persones diferents que es van abonar al SEM. Pràcticament, un de cada deu almassorins són abonats del SEM i prop del 22% de la població té alguna vinculació amb el SEM en participar en activitats organitzades o ser usuari d'este.