Actualitat

Cásting i cartells

*

Una de les premisses de la campanya va ser realitzar una sèrie de suports i activitats que foren atractives per als ciutadans i que al mateix temps ho veren com propi. Ja que volien aconseguir remoure les consciències d'una forma positiva, i que les activitats de l'Ajuntament foren col·laboratives gràcies a la participació dels ciutadans.

Per a això es van crear una sèrie de suports gràfics (cartells) per als que es va realitzar un càsting entre els xiquets de la ciutat. En ell, van participar 80 xiquets i xiquetes i un total de 18 van aparéixer en els 7 cartells produïts.

Per als cartells es va triar un to desenfadat i casual amb un estil de fotografies simpàtic i amb tocs vintage. A més, es va plasmar la idiosincràsia i estil de vida dels habitants de la ciutat, però actualitzant el discurs, de manera que tinguera capacitat de connectar amb la població més jove i crear una sèrie de suports pròxims que transmeteren els valors amb què els ciutadans es sentiren identificats.