Dimarts, 9 desembre 2025
La Fira de Comerç de Nadal posa el fermall d'or a un cap de setmana màgic a Almassora.
La Fira de Comerç de Nadal posa el fermall d'or a un cap de setmana màgic a Almassora. La fira de Nadal ha acomiadat la seua edició d'enguany després de quatre dies replets de tallers, música, compres locals, activitats familiars i moltíssima il·lusió. I com a tancament especial s'han sortejat flors de Pasqua.
L'alcaldessa, María Tormo, i la regidora de Comerç, Silvana Rovira, han agraït a tots els comerços participants i a totes les persones que han fet possible que esta fira, que impulsa el comerç local, haja sigut tot un èxit.
L'agenda nadalenca d'Almassora prosseguix repleta d'actes per a tots els públics. Consulta tota la programació en el següent enllaç: https://www.almassora.es/es/articulos/programacio-de-nadal
--